top of page
Elements_96_RGB-14.png

מה תרצו ללמוד?

נשמח ללמד את הצוותים שלכם כל מה שאנחנו יודעים. יש לנו סדנאות לצוותי דיזיין ומוצר, סדנאות מיוחדות למערכות מורכבות, למחלקות משפטיות, לאנגייג'מנט, לשירות במייל ובצ'אט, לכתיבה שוויונית ועוד. תציצו ודברו איתנו

Elements_96_RGB-08.png

סדנאות והרצאות

כתיבת UX

כתיבת UX - הבייסיקס

במה מדובר

סדנה פרונטלית מקיפה, יסודית ומעשית על כל ההיבטים של כתיבת UX בממשק, בליווי עשרות דוגמאות, תרגול מעשי ודיון במסכים שלכם לאורך כל הסדנה.

על מה נדבר

נבין את החשיבות ואת האימפקט של קופי במוצרים דיגיטליים, נכיר Best practices לכתיבת כל רכיב נפוץ ב-UI, ונקבל כלים פרקטיים לכתיבת מיקרו-קופי אפקטיבי, שמניע את המשתמשים לפעולה ויוצר חיבור למותג. הסדנה מחולקת לשני חלקים: אנגייג'מנט ושמישות

עם מה תצאו

עם ידע וכלים לכתיבת מיקרו-קופי מצוין, שתוכלו ליישם כבר מחר במוצרים הדיגיטליים שלכם או של הלקוחות שלכם.

למי זה כדאי

לבעלי התפקידים שכותבים מיקרו-קופי בפועל או אחראים עליו: צוותי עיצוב, ניהול מוצר, אפיון UX, שיווק, ניהול פרויקטים, ניהול דיגיטל, תוכן וכתיבה טכנית.

כמה זמן

שני מפגשים של חצי יום (13:30-9:00)

כתיבת UX למערכות מורכבות

במה מדובר

המערכת מורכבת – אבל הכתיבה לא חייבת להיות כזאת. להפך, מחקרים מצאו שגם משתמשים מומחים ומקצועיים מעדיפים שפה פשוטה. ואחידה. ועקבית. וטון שמתאים לסיטואציה. וקופי שבאמת עוזר להם לעבור יום עבודה בלי לפנות ל-User guide

על מה נדבר

נתחיל בשלושת מסמכי האסטרטגיה שצריכים להיות לכל מערכת: Style guide, Voice ו-Copy system. נראה איך הם עוזרים, מה הם כוללים, ובעיקר – איך להכין אותם אצלכם בארגון. אחר כך נלמד לכתוב בשפה פשוטה וקצרה ובאופן שמתאים לקהל גלובלי או ללוקליזציה. בחלק השני של הסדנה נעבור על כל הקומפוננטות של ה-UI במערכת מורכבת – מהדאשבורד, דרך אלרטים ושגיאות, ועד הודעות הצלחה ואמפטי סטייטס – ונלמד Best practices לכתוב כל אחת ואחת מהן.

עם מה תצאו

עם כלים וידע מעשיים לכתוב מיקרו-קופי מעולה במערכת שלכם, כולל צ'קליסטים ליישום נוח וחוברות מסכמות שישמרו את הידע בארגון.

למי זה כדאי

לבעלי התפקידים שכותבים מיקרו-קופי בפועל או אחראים עליו: צוותי עיצוב, ניהול מוצר, אפיון UX, שיווק, ניהול פרויקטים, ניהול דיגיטל, תוכן וכתיבה טכנית.

כמה זמן

שני מפגשים של חצי יום (13:30-9:00)

מילים שיוצרות אנגייג'מנט

במה מדובר

איך יוצרים חיבור רגשי בין המוצר למשתמשים ואיך מעודדים אותם לגלות פיצ'רים, להשתמש בהם, להירשם, להשלים פעולות בעצמם, להפיק את המיטב מהמוצר שכל כך השקענו בו, וגם לחזור אליו שוב ושוב?

על מה נדבר

שפה טבעית וקרובה, הנעה לפעולה עם ערך אמיתי, פרסונליזציה דרך מילים, יצירת הרגשה טובה, הומור (כשמתאים), כפתורים, ניצול הזדמנויות לאנגייג'מנט ברחבי המוצר, כתיבה Cross channels ועוד.

עם מה תצאו

עם ים של רעיונות, ידע וכלים לשיפור האנגייג'מנט במוצר שלכם. כשתחזרו לעבודה, תוכלו לאתר במוצר בקלות נקודות עם פוטנציאל לא מנוצל ולהעלות אנגייג'מנט בעזרת מילים בלבד.

למי זה כדאי

צוותי עיצוב, אפיון, ניהול מוצר ומרקטינג.

כמה זמן

חצי יום (13:30-9:00)

חוויית לקוח למחלקות משפטיות

במה מדובר

אנחנו לא באמת צריכים להסביר, נכון? אז רק נספר שיש לנו ג'וקר, כי אחד המרצים הוא גם כותב UX וגם עורך דין. יהיה מעניין!

על מה נדבר

איך לכתוב טקסטים משפטיים ודיסקליימרים כך שכל התנאים המשפטיים יתקיימו, ועדיין יבינו אותנו.

עם מה תצאו

עם שפה משותפת בין המחלקה המשפטית לשאר העולם.

למי זה כדאי

למחלקות משפטיות ולצוותי UX וכתיבה בארגונים מוטי רגולציה.

כמה זמן

שעתיים וחצי

אומנות השגיאה

במה מדובר

להודעות שגיאה יש פוטנציאל עצום לעזור למשתמשים שלכם להשלים פעולות בעצמם, בלי לנטוש ובלי להתקשר לתמיכה. ההשקעה בהן יכולה לחסוך לכם הרבה כסף! הסדנה כוללת הדגמה ותרגול על הודעות שגיאה מהמוצר שלכם.

על מה נדבר

איך לעזור למשתמשים להימנע מהודעות שגיאה, מה הנזק של הודעות שגיאה גנריות, ממה מורכבת הודעה שגיאה שבאמת מועילה, איך כותבים הודעות ולידציה או הודעות על תקלות ועוד.

עם מה תצאו

עם מוטיבציה גדולה מאוד לשפר את הודעות השגיאה במוצר שלכם – ועם כל הכלים להוציא את המשימה לפועל.

למי זה כדאי

צוותי עיצוב, אפיון, ניהול מוצר, ולא פחות חשוב - פיתוח.

כמה זמן

שעתיים, אפשר אונליין

ה-ROI של כתיבת UX

במה מדובר

הרצאה קצרה, פרקטית ומאירת עיניים על הפוטנציאל האדיר של מילים במוצרים דיגיטליים – גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת החיבור של משתמשים למוצר ולמותג.

על מה נדבר

איך כתיבת UX יכולה לחסוך לכם כסף, איך היא יכולה לייצר לכם כסף, ואיך אתם יכולים להתחיל את השינוי כבר מחר במינימום השקעה.

עם מה תצאו

עם אלף רעיונות לשינוי בקופי במוצר שלכם, כי איך לא חשבתם על זה עד עכשיו.

למי זה כדאי

לצוותי עיצוב, אפיון, ניהול מוצר ומרקטינג.

כמה זמן

כשעה וחצי

כתיבה לכל המגדרים

במה מדובר

כל כותב או כותבת בעברית מכירים את הבעיה: כותב, כותבת, כותב/ת, כותבים, כותבימות, כותב.ת אההההההה. איך יוצאים מזה? טוב ששאלתם. שאלתן. שאלת!

על מה נדבר

כל הדרכים לכתוב בעברית לכל המגדרים ולצאת מזה בשלום. נדבר גם על למה זה בכלל משנה ועל פתרונות טכנולוגיים לאתגר.

עם מה תצאו

עם סל של פתרונות לאתגר הכי מעצבן בכתיבה בשפה היפה שלנו.

למי זה כדאי

לכותבים וכותבות בצוותי עיצוב, אפיון, מרקטינג, שירות ועוד.

כמה זמן

כשעתיים

מענה ללקוחות במייל

במה מדובר

סדנה מעמיקה על כל הרכיבים של מענה שירותי במייל - מהפתיח, דרך גוף ההודעה ועד פרידה שמשאירה טעם טוב ומונעת פנייה חוזרת. הסדנה מבוססת על הדגמות ותרגול מהתכתבויות אמיתיות של הצוותים שלכם.

על מה נדבר

נפרק את המענה לרכיביו וניתן קווים מנחים (ותרגול!) לכתיבה של כל אחד מהם: פנייה אישית, פתיח, שיקוף, מענה מדויק לכל השאלות, וגם – איך לתת תשובה שלילית ואיך להפנות לגורם אחר.

עם מה תצאו

עם כל הכלים למענה שירותי במייל, כולל צ'קליסט, דוגמאות, רשימות יעילות וחוברת כללים מודפסת לשימוש צוותי השירות גם בעתיד.

למי זה כדאי

לצוותי שירות שנותנים מענה כתוב במייל ולצוותים מקצועיים שנמצאים בקשר ישיר עם לקוחות דרך מייל.

כמה זמן

יום (15:00-9:00)

מענה ללקוחות בצ'אט

במה מדובר

אחרי שצוות השירות שלכם יישם את הסדנה הזאת – יפסיקו לשאול אותם אם הם בוט :) הסדנה כוללת הדגמות ותרגול על התכתבויות אמיתיות של הצוותים שלכם.

על מה נדבר

קודם כל, נקבל כלים לניסוח קצר, נעים ופשוט שנשמע אנושי. חוץ מזה, נלמד על מלכודות בכתיבה בצ'אט ואיך להימנע מהן, על שימוש יעיל ונכון בתבניות מוכנות מראש, על קריאה מדויקת של פניות לקוחות ועוד.

עם מה תצאו

עם כל הכלים למענה שירותי ואנושי בצ'אט, כולל צ'קליסט, דוגמאות, רשימות יעילות וחוברת כללים מודפסת לשימוש צוותי השירות גם בעתיד.

למי זה כדאי

לצוותי שירות שנותנים מענה כתוב בצ'אט ולצוותים מקצועיים שנמצאים בקשר ישיר עם לקוחות דרך הצ'אט.

כמה זמן

יום (15:00-9:00)

תקשורת במייל בתוך הארגון

במה מדובר

סדנה שתהפוך את התקשורת הארגונית שלכם לאפקטיבית, ברורה ומהירה יותר. לבחירתכם אם הסדנה תכלול דוגמאות מהתכתבויות פנים-ארגוניות אמיתיות שלכם, או תתבסס על חומרים שלנו.

על מה נדבר

נבין למה חשוב להגדיר תוצאה רצויה ונלמד לכתוב בשפה פשוטה וטבעית, לברוח ממלכודות רגשיות שמעכבות אותנו, לפרק משימות גדולות לנקודות קטנות, ואפילו להיות אמפתיים ואדיבים – גם בתוך הארגון.

עם מה תצאו

עם צ'קליסט ברור לתקשורת אפקטיבית במייל, כולל דוגמאות, רשימות יעילות וחוברת כללים מודפסת לשימושכם בעתיד.

למי זה כדאי

לכל מי שכותב או כותבת מיילים בתוך הארגון – כלומר לכולם.

כמה זמן

חצי יום (13:30-9:00)

מערכות מורכבות
אנגייג'מנט
למחלקה המשפטית
הודעות שגיאה
הרצאת היכרות
כתיבה שוויונית
שירות במייל
שירות בצ'אט
פנים-ארגוני
bottom of page