פרסונות, מסע לקוח וכתיבה
על מה, למה ולמי
על מה הסדנה
כדי לתת חוויית שירות טובה, נדרשת היכרות מעמיקה עם המשתמשים, הבנה של הסיבה שבגללה הם פונים אלינו, ואפיון מדויק של החוויה שהם עוברים לפני המפגש איתנו, בזמן המפגש וגם אחריו.
איך ההבנה של המשתמשים ושל מסע הלקוח מאפשרת לתכנן ולדייק את המסרים לאורך כל נקודות המפגש? על זה נדבר.
עם מה תצאו
עם ידע וכלים מעשיים ליצירת פרסונות ומסעות לקוח, כדי שתוכלו לזהות חסמים והזדמנויות לאורך כל חוויית השירות. זו לא סדנת כתיבה, אלא העשרה, והיא מתמקדת בהשפעה של פרסונות ומסע לקוח על הכתיבה שלנו.
כמובן, תקבלו מאיתנו צ'קליסטים ליישום נוח וחוברות מסכמות שילוו אתכם בתהליכי העבודה בעתיד. כן כן, גם אנחנו דואגים לחוויית שירות מעולה ;)
למי הסדנה מיועדת
לכותבים ולכותבות בעולמות המרקטינג, הדיגיטל וה-UX שמחפשים העשרה והעמקה בתחומי המחקר והחוויה.
מה נלמד בסדנה (סילבוס, כמו שאומרים)
חלק 1: חוויית שירות – מענה איכותי מקצה לקצה
מהי חוויית שירות - איפה היא מתחילה ואיפה היא נגמרת
למה היא חשובה כל כך - מכירות זה חשוב, אבל כאן נדבר על מערכות יחסים
מה משפיע עליה - 5 גורמים עיקריים שיכריעו את איכות החוויה לכאן או לכאן
חוויית שירות וכתיבה - כמה דוגמאות מהעולם האמיתי
חלק 2: פרסונות – להכיר לעומק את המשתמשים והמשתמשות
מהי פרסונה - איך באות פרסונות לעולם ולמה הן משמשות
איך יוצרים פרסונה – איפה מוצאים מידע על לקוחות באמצעות כלים בסיסיים בעולמות מחקר העיצוב, כולל תרגול של תצפית דיגיטלית ועיבוד חומרים
פרסונות וכתיבה - איך פרסונות עוזרות לנו לקבל החלטות טובות יותר ולכתוב מדויק יותר. עם דוגמאות אמיתיות מניסיוננו
תרגול - ניצור יחד פרסונות למוצרים ושירותים מעניינים
חלק 3: מסע לקוח – מהופעת הצורך ועד לפתרון (ועוד קצת)
מהו מסע לקוח - לקוחות עוברים דרך ארוכה יותר ממה שנדמה. כדאי להכיר אותה
זרקור לאתגרים שבדרך - איך למפות כשלים ובעיות לאורך מסע הלקוח
מסע של כתיבה - זיהוי הזדמנויות לשיפור ולתכנון של המסרים בהתאם למיפוי שעשינו. עם דוגמאות אמיתיות מניסיוננו
תרגול - הכנת מסע לקוח ותכנון המסרים שנכתוב לאורכו
הפורמט
מה צפוי לנו
סדנה של יום שלם שמשלבת לימוד, הדגמות, תרגול ודיון ער. אפשרות להתאמה אישית לארגון שלכם בתוספת תשלום.
כמה זמן
יום (15:00-9:00)
כמה משתתפים
עד 20