top of page
Cat_GIF_500px.gif
Elements_300_RGB-32.png
Blue_logo 1080x1080_300_RGB-01.png

מענה ללקוחות בצ'אט

על מה, למה ולמי

Blue numbers_96_RGB-01.png

על מה הסדנה

נתחיל מכלים לניסוח קצר, נעים ופשוט שנשמע אנושי. אחר כך נקבל כלים לניסוח קצר, נעים ופשוט שנשמע אנושי, נלמד על מלכודות בכתיבה בצ'אט ואיך להימנע מהן, על שימוש יעיל ונכון בתבניות מוכנות מראש, על קריאה מדויקת של פניות לקוחות ועוד.

עם מה תצאו

עם כל הכלים למענה שירותי ואנושי בצ'אט, כולל צ'קליסט, דוגמאות, רשימות יעילות וחוברת כללים מודפסת לשימוש צוותי השירות גם בעתיד.

למי הסדנה מיועדת

לצוותי שירות שנותנים מענה כתוב בצ'אט ולצוותים מקצועיים שנמצאים בקשר ישיר עם לקוחות דרך הצ'אט.

Elements_96_RGB-23.png

מה נלמד בסדנה (סילבוס, כמו שאומרים)

Blue numbers_96_RGB-02.png
Elements_96_RGB-16.png
  1. בין דיבור לכתיבה - במה שונה המענה בצ'אט מהמענה בטלפון, מהם היתרונות והחסרונות שלו, ומה כל כך מאתגר בו

  2. לקרוא לפני שעונים - איך לקרוא פניות של לקוחות בצ'אט כדי לענות בדיוק על מה ששאלו

  3. לכתוב פשוט - טיפים וכלים לניסוח פשוט, קצר, אנושי ונעים

  4. לראות את מי שמולנו - איך לתת יחס אישי ולשקף הקשבה אמיתית

  5. תבניות - איך להשתמש בתבניות כך שלא ירגישו שהן תבניות (ואיך לכתוב אותן מראש)

  6. אתגרים - מגבלות הצ'אט, מלכודות נפוצות ואיך לא ליפול בהן

  7. הזדמנויות - איך לנצל את יתרונות הצ'אט כדי לתת ללקוח שירות שמשאיר טעם טוב ושביעות רצון

הפורמט

Blue numbers_96_RGB-03.png

מה צפוי לנו

סדנה שמורכבת מלימוד, הדגמות ותרגול רב על שיחות אמיתיות מהצ'אט שלכם.

כמה זמן

יום (15:00-9:30). אפשר לחלק לשני מפגשים, בתוספת תשלום.

Elements_96_RGB-04.png

כמה משתתפים

עד 20

bottom of page