מילים שיוצרות אנגייג'מנט
כל הדרכים להגדיל מעורבות במוצר דיגיטלי עם כתיבת UX
על מה, למה ולמי
על מה הסדנה
הנעה לפעולה לא עומדת לבדה, אלא כשלב ב-flow. לכן, עוד לפני שמגיעים להנעה לפעולה עצמה, חשוב ליצור חיבור אישי ורגשי, לבנות אמון ולהכין את הקרקע. במילים אחרות, הניסוח של ההנעה לפעולה עצמה הוא רק שלב, וסביבו חשוב ליצור מערכת יחסים שלמה שמעודדת שיתוף פעולה.
אז איך נבנה מערכת יחסים משמעותית כזאת בין המוצר למשתמשים ואיך נניע אותם לגלות פיצ'רים, להשתמש בהם, להירשם, להשלים פעולות בעצמם, להפיק את המיטב מהמוצר שכל כך השקענו בו, וגם לחזור אליו שוב ושוב? וכמובן - איך נכתוב הנעה לפעולה? על זה נדבר.
עם מה תצאו
עם ים של רעיונות, ידע וכלים לשיפור האנגייג'מנט במוצר שלכם ולכתיבת הנעה לפעולה. כשתחזרו לעבודה, תוכלו לאתר במוצר בקלות נקודות עם פוטנציאל לא מנוצל ולהעלות אנגייג'מנט בעזרת מילים בלבד. כולל חוברת מסודרת עם כל הכללים והעקרונות לשימוש בעתיד.
למי הכי כדאי לבוא
צוותי כתיבה, דיזיין, ניהול מוצר, מרקטינג ודיגיטל במוצרי B2C (לסדנה מיוחדת למערכות מורכבות כתבו לנו). הסדנה מתאימה למוצרים בעברית ובאנגלית - כל הדוגמאות הן חצי-חצי.
מה נלמד בסדנה (סילבוס, כמו שאומרים)
א. הנעה לפעולה דרך ערך אמיתי
מה זה אומר לתת ערך - איך מגיעים למה שמעניין את המשתמשים בלי שום קלישאותהרשמה לאתר והרשמה לניוזלטר - איך לדייק ולהעשיר אותן כדי שיירשמו יותרקופי לכפתורים - מה לכתוב כדי שיתחשק ללחוץ עליהם (ולמה באיקומרס זה קצת שונה)
אונבורדינג והצגת פיצ'רים חדשים - איך לרתום, לסקרן ולהציג תועלת ברורה
ב. איך לתת למשתמשים הרגשה טובה, ולמה
שפה טבעית - איך לכתוב פשוט, כמו שמדברים, ומה מצא המחקר בעניין הזה
תרימו - למה משתלם לנו שמשתמשים ירגישו טוב עם עצמם, ואיך עושים את זה
הומור - כן או לא, מתי, ואיך לעשות את זה בלי קרינג'
אוזניים לשטח - כל הדרכים להקשיב למשתמשים ואז לגנוב מהם קופי אותנטי
ג. אישיות אחידה, פרסונליזציה וניצול הזדמנויות
לכתוב לכל המגדרים - כי בעברית פרסונליזציה תלויה במגדר
קומפוננטות עם פוטנציאל לא מנוצל - אמפטי-סטייטס, הודעות הצלחה וזמני טעינה
איפה החוויה מתחילה ונגמרת - כתיבה Cross channels
פרסונליזציה - הכל על התאמה אישית דרך הקופי
מרצה ומנחת סדאנות
שותפה בחברת Draft, עם כנרת יפרח ואמיר גבירץ. כתבה אפיוני שפה ומיקרו-קופי למוצרים עם מאות אלפי משתמשים כמו Wolt, ישראכרט, יד2, Gett, yes, פנגו, פסגות ועוד רבים וטובים. הייתה UX Writing Lead וניהלה צוות של כותבים בבנק הפועלים. מנהלת-שותפה של קהילת "מיקרו-קופי: כתיבת UX".
סתיו מורן לשם
על המרצה
מעבירה סדנאות של כתיבת UX בארגונים מכל ענפי התעשייה על בסיס יומיומי. פיתחה את הקורס האקדמי הראשון בישראל לכתיבת UX והכשירה מאות סטודנטים וסטודנטיות.
עם תעודות
למדה קופירייטינג בבצפר, אפיון UX בנטקראפט ותואר שני בניהול עיצוב וחדשנות בבצלאל.
איפה ומתי ניפגש
מתי
יום שלישי, 12 בספטמבר, רגע לפני החגים
9:00 עד 13:30
איפה
BDO, מנחם בגין 48, תל אביב
כמה עולה
1,100 שקל + מע"מ (1,287 כולל מע"מ)
10% הנחה בהרשמה של שלושה ומעלה