top of page
Elements_300_RGB-32.png
Blue_logo letters_96_RGB-01.png
Blue_logo letters_96_RGB-05.png
Blue_logo letters_96_RGB-04.png

מילים שיוצרות אנגייג'מנט

כל הדרכים להגדיל מעורבות במוצר דיגיטלי עם כתיבת UX

Blue_logo 1080x1080_300_RGB-01.png

על מה, למה ולמי

Blue numbers_96_RGB-01.png

על מה הסדנה

הנעה לפעולה לא עומדת לבדה, אלא כשלב ב-flow. לכן, עוד לפני שמגיעים להנעה לפעולה עצמה, חשוב ליצור חיבור אישי ורגשי, לבנות אמון ולהכין את הקרקע. במילים אחרות, הניסוח של ההנעה לפעולה עצמה הוא רק שלב, וסביבו חשוב ליצור מערכת יחסים שלמה שמעודדת שיתוף פעולה. 


אז איך נבנה מערכת יחסים משמעותית כזאת בין המוצר למשתמשים ואיך נניע אותם לגלות פיצ'רים, להשתמש בהם, להירשם, להשלים פעולות בעצמם, להפיק את המיטב מהמוצר שכל כך השקענו בו, וגם לחזור אליו שוב ושוב? וכמובן - איך נכתוב הנעה לפעולה? על זה נדבר.

Elements_96_RGB-23.png

עם מה תצאו

עם ים של רעיונות, ידע וכלים לשיפור האנגייג'מנט במוצר שלכם ולכתיבת הנעה לפעולה. כשתחזרו לעבודה, תוכלו לאתר במוצר בקלות נקודות עם פוטנציאל לא מנוצל ולהעלות אנגייג'מנט בעזרת מילים בלבד. כולל חוברת מסודרת עם כל הכללים והעקרונות לשימוש בעתיד.

למי הכי כדאי לבוא

צוותי כתיבה, דיזיין, ניהול מוצר, מרקטינג ודיגיטל במוצרי B2C (לסדנה מיוחדת למערכות מורכבות כתבו לנו). הסדנה מתאימה למוצרים בעברית ובאנגלית - כל הדוגמאות הן חצי-חצי.

מה נלמד בסדנה (סילבוס, כמו שאומרים)

Blue numbers_96_RGB-02.png
Elements_96_RGB-16.png

א. הנעה לפעולה דרך ערך אמיתי

מה זה אומר לתת ערך - איך מגיעים למה שמעניין את המשתמשים בלי שום קלישאותהרשמה לאתר והרשמה לניוזלטר - איך לדייק ולהעשיר אותן כדי שיירשמו יותרקופי לכפתורים - מה לכתוב כדי שיתחשק ללחוץ עליהם (ולמה באיקומרס זה קצת שונה)

אונבורדינג והצגת פיצ'רים חדשים - איך לרתום, לסקרן ולהציג תועלת ברורה


ב. איך לתת למשתמשים הרגשה טובה, ולמה

שפה טבעית - איך לכתוב פשוט, כמו שמדברים, ומה מצא המחקר בעניין הזה

תרימו - למה משתלם לנו שמשתמשים ירגישו טוב עם עצמם, ואיך עושים את זה

הומור - כן או לא, מתי, ואיך לעשות את זה בלי קרינג'

אוזניים לשטח - כל הדרכים להקשיב למשתמשים ואז לגנוב מהם קופי אותנטי


ג. אישיות אחידה, פרסונליזציה וניצול הזדמנויות

לכתוב לכל המגדרים - כי בעברית פרסונליזציה תלויה במגדר

קומפוננטות עם פוטנציאל לא מנוצל - אמפטי-סטייטס, הודעות הצלחה וזמני טעינה

איפה החוויה מתחילה ונגמרת - כתיבה Cross channels

פרסונליזציה - הכל על התאמה אישית דרך הקופי

stav-091-small.jpg

מרצה ומנחת סדאנות

שותפה בחברת Draft, עם כנרת יפרח ואמיר גבירץ. כתבה אפיוני שפה ומיקרו-קופי למוצרים עם מאות אלפי משתמשים כמו Wolt, ישראכרט, יד2, Gett, yes, פנגו, פסגות ועוד רבים וטובים. הייתה UX Writing Lead וניהלה צוות של כותבים בבנק הפועלים. מנהלת-שותפה של קהילת "מיקרו-קופי: כתיבת UX".

סתיו מורן לשם

Blue numbers_96_RGB-03.png

על המרצה

מעבירה סדנאות של כתיבת UX בארגונים מכל ענפי התעשייה על בסיס יומיומי. פיתחה את הקורס האקדמי הראשון בישראל לכתיבת UX והכשירה מאות סטודנטים וסטודנטיות. 

עם תעודות

למדה קופירייטינג בבצפר, אפיון UX בנטקראפט ותואר שני בניהול עיצוב וחדשנות בבצלאל. 

איפה ומתי ניפגש

Blue numbers_96_RGB-04.png

מתי

יום שלישי, 12 בספטמבר, רגע לפני החגים

9:00 עד 13:30

איפה

BDO, מנחם בגין 48, תל אביב

Elements_96_RGB-04.png

כמה עולה

1,100 שקל + מע"מ (1,287 כולל מע"מ)

10% הנחה בהרשמה של שלושה ומעלה

bottom of page