top of page
Elements_96_RGB-02.png
Blue_logo letters_96_RGB-01.png
Blue_logo letters_96_RGB-05.png
Blue_logo letters_96_RGB-04.png

מה נעשה יחד? 

תהליך העבודה מורכב משני שלבים עיקריים: גיבוש אסטרטגיה (אפיון שפה) וכתיבת המיקרו-קופי.

כאן תוכלו לקרוא על המבנה, על המטרות ועל התוצר של כל אחד מהם, כדי לדעת מה מחכה לנו בעבודה המשותפת

Elements_96_RGB-17.png

שלב ראשון: אסטרטגיה (אפיון שפה)

Blue numbers_96_RGB-01.png

א. המותג והמוצר 

ב. קהל היעד

אחרי שהבנו מי אתם, נגיע למשתמשים: נבצע מחקר שפה, שכולל ראיונות עם משתמשים אמיתיים או פוטנציאליים, תצפית דיגיטלית במדיה החברתית וקריאת צ'אטים ומיילים של לקוחות (אם יש). כך נלמד מה קהל היעד רוצה, ממה הוא חושש, מה המניעים שלו – ובעיקר, איך הוא אומר את כל זה במילים שלו, בצורה הכי כנה ואותנטית (נכון שאנחנו כותבים מצוינים, אבל לגנוב קופי ממשתמשים זה הריל דיל).

קודם כל, נכיר אתכם לעומק: נלמד על היעדים והאתגרים של הארגון והמותג, על מה שאתם מביאים לשולחן בתחום שלכם, על מה שהייתם רוצים שיקרה בזכות המוצר, ומהן התכונות העיקריות שתרצו להעביר דרך הכתיבה. 

Elements_96_RGB-09.png

ג. התוצר

מה תקבלו? מסמך אפיון שפה שכולל קווים מנחים לכתיבה וכללי 'עשו ואל תעשו'. עם אפיון שפה אנחנו יכולים לכתוב הנעות לפעולה אפקטיביות יותר, לקלוע לסגנון שלכם, לזהות את המוקשים שצריך לפרק, לעזור למשתמשים להתמצא לבד במוצר, ולכתוב באופן שיקדם הכי טוב את המטרות שלכם. לא פחות חשוב - עם אפיון שפה אנחנו פשוט כותבים מהר ויעיל יותר.

שלב שני: כתיבת UX (מיקרו-קופי)

Blue numbers_96_RGB-02.png

א. פגישת מסכים

נעלה לפגישה אונליין שבה נכיר לעומק את המוצר, על כל התרחישים, המסכים והפונקציונליות שלו - מהטופס הכי מסובך ועד להודעת השגיאה הקטנטנה שבתרחיש הקצה הנדיר. במוצרים מורכבים יכול להיות שנצטרך כמה פגישות כאלה.

ב. הכתיבה

אחרי שקיבלנו תמונה אסטרטגית מלאה, וגם צללנו איתכם לפרטי הפרטים של המוצר, נכתוב מיקרו-קופי מוקפד, מקצועי ואיכותי לכל מסך, כפתור, הודעה וטולטיפ – באופן שישרת גם אתכם וגם את המשתמשים שלכם. את התוצר תקבלו איך שנוח לכם: ישר בפיגמה בבורד משוכפל, במצגות פאואר פוינט פשוטות וברורות, או בכל דרך אחרת. אגב, אם אתם עומדים לעשות AB Testing, נשמח להציע כמה חלופות לבדיקה.

Elements_96_RGB-01.png

ג. סבבי תיקונים לפי הצורך

כמו בעיצוב, גם מיקרו-קופי צריך איטרציות. סבבי התיקונים יהיו מרוכזים ומסודרים ונתקתק אותם עד שתושלם מלאכת הכתיבה.

נעלה מול משתמשים בזום ונערוך בדיקות שמישות מיוחדות לקופי שכתבנו, שבהן נוודא שהכל בהיר ומובן, וכמובן – נגלה נקודות תורפה שזקוקות לליטוש. נשמח גם להצטרף לבדיקות השמישות השגרתיות שלכם, או לצפות בהקלטות, ולהפיק מהן תובנות על המיקרו-קופי במוצר.בהיר ומובן, וכמובן – נגלה נקודות תורפה שזקוקות לליטוש. נשמח גם להצטרף לבדיקות השמישות השגרתיות שלכם, או לצפות בהקלטות, ולהפיק מהן תובנות על המיקרו-קופי במוצר.

בדיקות שמישות

אחרי עיצוב ופיתוח, ורגע לפני שעולים לאוויר, נשמח לוודא שהכל הוטמע כמו שצריך, שלא התפספס שום פסיק ושה-flow זורם בדיוק כמו שהתכוונו.

Microcopy QA

שלבים אופציונליים אך מומלצים

Elements_96_RGB-20.png

הכשרת צוותים

נשמח ללמד את העובדים והעובדות שלכם לכתוב מיקרו-קופי בעצמם ולפי אפיון השפה הספציפי שלכם.

bottom of page