פרסונות ומסע לקוח
מה זה ואיך משתמשים בזה - סדנת העשרה מיוחדת לכותבים ולכותבות
על מה, למה ולמי
על מה הסדנה
פרסונות, מסע לקוח וחוויית שירות - ככותבים וכותבות, אנחנו יודעים משהו על כל אחד מאלה, אבל כמעט לא יוצא לנו לתרגל בצורה מסודרת את העבודה איתם.
ולמה זה חשוב? כי כדי לתת חוויית שירות טובה, לא מספיקות כוונות טובות. נדרשת היכרות מעמיקה עם המשתמשים, הבנה של הסיבה שבגללה הם פונים אלינו, ואפיון מדויק של החוויה שהם עוברים לפני המפגש עם השירות או המוצר, בזמן המפגש וגם אחריו.
איך ההבנה של המשתמשים ושל מסע הלקוח מאפשרת לתכנן ולדייק את המסרים לאורך כל נקודות המפגש? ואיך כל זה קשור לכתיבה או לאפיון שפה? על זה נדבר.
עם מה תצאו
עם ידע וכלים מעשיים ליצירת פרסונות ומסעות לקוח, כדי שתוכלו לזהות חסמים והזדמנויות לאורך כל חוויית השירות, וגם כדי שתהיה לכם שפה משותפת עם צוות המחקר וה-UX.
כמובן, תקבלו מאיתנו צ'קליסטים ליישום נוח וחוברות מסכמות שילוו אתכם בתהליכי העבודה בעתיד. כן כן, גם אנחנו דואגים לחוויית שירות מעולה ;)
למי הכי כדאי לבוא
לכותבים ולכותבות בעולמות ה-UX, הדיגיטל והמרקטינג שמחפשים העשרה והעמקה בתחומי ה-UX והמחקר. זו לא סדנת כתיבה, אבל היא תתמקד בהשפעה של הכלים האלה על הכתיבה שלנו.
למי זה לא מתאים (חשוב!): הנושאים נלמדים בסדנה ממש מהיסוד. לכן היא לא תתאים למי שכבר התנסו בעבודה עם פרסונות ומסעות לקוח או למדו את זה במסודר (אלא אם כן תרצו רענון). וגם לא לפקידי שומה וחלבנים.
מה נלמד בסדנה (סילבוס, כמו שאומרים)
א. חוויית שירות – מענה איכותי מקצה לקצה
מהי חוויית שירות - איפה היא מתחילה ואיפה היא נגמרתלמה היא חשובה כל כך - מכירות זה חלק מהעניין, אבל כאן נדבר גם על מערכות יחסיםמה משפיע עליה - 5 גורמים עיקריים שיכריעו את איכות החוויה לכאן או לכאן
חוויית שירות וכתיבה - כמה דוגמאות מהעולם האמיתי
ב. פרסונות – להכיר לעומק את המשתמשים והמשתמשות
מהי פרסונה - איך באות פרסונות לעולם ולמה הן משמשות
איך יוצרים פרסונה - איפה מוצאים את המידע הדרוש ומה עושים אם אין משאבים למחקרפרסונות וכתיבה - איך פרסונות עוזרות לנו לקבל החלטות טובות יותר ולכתוב מדויק יותר. עם דוגמאות אמיתיות מניסיוננותרגול - ניצור יחד פרסונות למוצרים ושירותים מעניינים
ג. מסע לקוח – מהופעת הצורך ועד לפתרון (ועוד קצת)
מהו מסע לקוח - המשתמשים שלנו עוברים דרך ארוכה יותר ממה שנדמה. כדאי להכיר אותה
זרקור לאתגרים שבדרך - איך למפות כשלים ובעיות לאורך מסע הלקוח
מסע של כתיבה - זיהוי הזדמנויות לשיפור ולתכנון של המסרים בהתאם למיפוי שעשינו. עם דוגמאות אמיתיות מניסיוננו
תרגול - הכנת מסע לקוח ותכנון המסרים שנכתוב לאורכו
מרצה ומנחת סדאנות
שותפה בחברת Draft, עם כנרת יפרח ואמיר גבירץ. כתבה אפיוני שפה ומיקרו-קופי למוצרים עם מאות אלפי משתמשים כמו Wolt, ישראכרט, יד2, Gett, yes, פנגו, פסגות ועוד רבים וטובים. הייתה UX Writing Lead וניהלה צוות של כותבים בבנק הפועלים. מנהלת-שותפה של קהילת "מיקרו-קופי: כתיבת UX".
סתיו מורן לשם
על המרצה
מעבירה סדנאות של כתיבת UX בארגונים מכל ענפי התעשייה על בסיס יומיומי. פיתחה את הקורס האקדמי הראשון בישראל לכתיבת UX והכשירה מאות סטודנטים וסטודנטיות.
עם תעודות
למדה קופירייטינג בבצפר, אפיון UX בנטקראפט ותואר שני בניהול עיצוב וחדשנות בבצלאל.
איפה ומתי ניפגש
מתי
יום חמישי, 18 ביולי, 9:00 עד 15:30
יהיה כיבוד לאורך כל היום + ארוחת צוהריים קלה
איפה
משרדי דראפט, התעשייה 9, תל אביב
כמה עולה
800 שקל + מע"מ (936 כולל מע"מ) 10% הנחה בהרשמה של שלושה ומעלה (גם פרילאנסרים יכולים להסתדר בשלשות)
סדנה קטנה עם וייב טוב, מספר המקומות מוגבל מאוד