ה-ROI של כתיבת UX (מיקרו-קופי)
על מה, למה ולמי
על מה הסדנה
איך כתיבת UX (מיקרו-קופי) יכולה לחסוך לכם כסף, איך היא יכולה לייצר לכם כסף, ואיך אתם יכולים להתחיל את השינוי כבר מחר במינימום השקעה.
עם מה תצאו
עם אלף רעיונות לשינוי בקופי במוצר שלכם, כי איך לא חשבתם על זה עד עכשיו.
למי הסדנה מיועדת
לצוותי דיזיין, ניהול מוצר ומרקטינג.
מה נלמד בסדנה (סילבוס, כמו שאומרים)
המילים בממשקים נתפסות הרבה פעמים כטכניות ומשעממות, אבל יש להן פוטנציאל אדיר!
הן יכולות ליצור חוויית משתמש מעולה, לעזור למשתמשים להשלים משימות בקלות, לחזק את הקשר שלהם עם המותג, להגדיל המרות, ובכלל – להפוך את המסכים הרגילים והצפויים שלכם לחוויה משמעותית, מהסוג שלקוחות רוצים לחזור אליה.
אז על מה ההרצאה >
מהו מיקרו-קופי ואיפה אנחנו פוגשים אותו בממשק
כללי הזהב החשובים והפרקטיים ביותר של כתיבת מיקרו-קופי - שאפשר ליישם מייד
כולל דוגמאות מעשרות מוצרים דיטליים אמיתיים שמראות >
איך מיקרו-קופי משפר המרות ואנגייג'מנט - ומגדיל את שורת הרווח
איך מיקרו-קופי חוסך לכם כסף - ומקטין את שורת ההוצאות
הפורמט
מה צפוי לנו
הרצאה פרונטלית או בזום, עם שלל דוגמאות בעברית ובאנגלית ממגוון מוצרים דיגיטליים שכולנו מכירים
כמה זמן
כשעה, כדאי לשמור שעה וחצי לדיונים וכיף
כמה משתתפים
עד 50