תקשורת במייל בתוך הארגון
על מה, למה ולמי
על מה הסדנה
נבין למה חשוב להחליט מראש מהי המטרה של המייל, ונלמד לכתוב בשפה פשוטה וטבעית, לברוח ממלכודות רגשיות שמעכבות אותנו, לפרק משימות גדולות לנקודות קטנות, ואפילו להיות אמפתיים ואדיבים – גם בתוך הארגון.
עם מה תצאו
עם צ'קליסט ברור לתקשורת אפקטיבית במייל, כולל דוגמאות, רשימות יעילות וחוברת כללים מודפסת לשימושכם בעתיד.
למי הסדנה מיועדת
לכל מי שכותב או כותבת מיילים בתוך הארגון – כלומר לכולם.
מה נלמד בסדנה (סילבוס, כמו שאומרים)
פישוט ופשטות - איך לכתוב בגובה העיניים, לפרק פסקאות ארוכות לרשימות קליטות, לקצר משפטים ולארגן את המידע.
אפקטיביות - איך לקבוע את מטרת המייל, מהו מבנה נכון של מייל, איך להגיע לניסוח אסרטיבי אך שירותי, לכתוב בתכליתיות ולהניע לפעולה.
שירות פנים-ארגוני - איך לפתוח ולסיים את המייל בדרך מכבדת, לראות את הדברים מעיני הקורא ולתת מענה לכל מה שהתבקשנו.
פרואקטיביות ויוזמה - איך לחשוב צעד אחד קדימה, לתת ערך עוד לפני שביקשו ולחשוב מראש על כל שאלה.
הפורמט
מה צפוי לנו
סדנה של יום שלם שמשלבת לימוד, הדגמות, תרגול ודיון ער. אפשרות להתאמה אישית לארגון שלכם בתוספת תשלום.
כמה זמן
יום (15:00-9:30). אפשר לחלק לשני מפגשים, בתוספת תשלום.
כמה משתתפים
עד 20